25/1/2010 >> Sains 3 Bijak, 3 Bestari dan 2 Bestari

setakat hari nie... aku sebenarnya dah agak terlewat sedikit dalam P&P.. cumanya, aku belum terlebih minggu... so by the end of this week , I am supposed to finish chapter 3.. next week masuk tajuk Reproduction...

Kesimpulan hari ni, aku seronok mengajar.. tadi aku buat rearangement kedudukan tempat duduk budak2 nie.. aku susun mengikut tahap akademik mereka... aku letakkan yang lemah di hadapan, agar mudah aku pantau...bukan nak abaikan yang pandai, cuma hopefully mereka sudi beralah...
yang lemah perlu perhatian lebih kan?... jangan ada jelous2 ye anak murid semua... teacher sayang semua tau...

erm.. Hari nie 2 Bestari agak okay.. so impressed bila tgk diorang dah pandai beratur dengan pantas dan teratur depan makmal... Aku plak yg terlewat 2 minit... sorry ye...ehe... cikgu suka korang hari nie... hari nie rasa best... ngajar 2 Bestari x marah2... sikit2 tu adalah.. tapi most important.. aku x de mengamuk dan naik hangin.... diorang nampak dah faham apa yg aku nak... hope korang akan lebih baik...

well, setakat 4 minggu ngajar 2 Bestari nie, aku terasa lebih susah nak luluskan mereka berbanding 3 Bestari sekarang.. aku perlu kerja keras.... asalkan aku x jadi keras macam batu sudah... sempat la survey tadi, ada yang 5 E zaman UPSR... kebanyakkan x lulus sains... cabaran!!! I will try my best...

Bersedia la anak2 2 Bestari... cikgu akan cuba luluskan seramai yang mungkin.... InsyaAllah....

~Dalila Love Teaching~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment