AkU YaNG bLuRRRR!!!



Balik dari MSSJ Bola Baling di Tangkak, aku blur je... aha... fokus2...Hari Isnin aku berehat seharian dan sempat gak g servis kete...oho...hari Selasa baru masuk keje selepas seminggu menguruskan Handball MSS Johor Bahru P 18 tahun... tetiba pagi hari rabu kena observe ngan pengetua... aduhaiii... dengan kelam kabut nye... tapi aku tetap ngajar seperti biasa... hahah... mujur komen yang diberikan positif... bagai nak tercabut jantung aku nie, bila pagi2 dia kata nak observe... dah la masa tue time kelas 2 Bestari... "SEMANGAT" kelas tue.. faham2 aje la...

Tapi Alhamdulillah, anak2 pelajar semua baik2 belaka pada hari itu... Syukur x terkata... mudah-mudahan semua anak 2 Bestari boleh jadi lebih baik lepas nie... InsyaAllah...

Seterusnya >>>> BANYAK KERJA menanti.....

Sasaran jangka masa pendek aku sekarang nie... aku nak fokus ulangkaji Form 3... nak semua anak pelajar tue ada peluang untuk lulus... Good Luck....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment